Atlantic Grupa, kao što se je i nagađala, preuzela je srpsku tvrtku Foodland. Riječ je o akviziciji prehrambene tvrtke s prepoznatljivim brendom Bakina tajna i paletom proizvoda vrhunske kvalitete, priopćili su iz Atlantica. Poručuju da za njih to predstavlja pojačanje brendiranog asortimana i dodatni impuls u internacionalizaciji poslovanja. Asortiman Foodlanda prisutan je, naime, u više od 20 zemalja, a oko trećine ukupne proizvodnje izvozi se na tržišta izvan regije (zapadnoeuropsko, američko, australsko, rusko, japansko). U 2014. očekuje se ukupan promet Foodlanda od osam milijuna eura.
Atlantic Grupa, kao što se je i nagađala, preuzela je srpsku tvrtku Foodland. Riječ je o akviziciji prehrambene tvrtke s prepoznatljivim brendom Bakina tajna i paletom proizvoda vrhunske kvalitete, priopćili su iz Atlantica. Poručuju da za njih to predstavlja pojačanje brendiranog asortimana i dodatni impuls u internacionalizaciji poslovanja.
Asortiman Foodlanda prisutan je, naime, u više od 20 zemalja, a oko trećine ukupne proizvodnje izvozi se na tržišta izvan regije (zapadnoeuropsko, američko, australsko, rusko, japansko). U 2014. očekuje se ukupan promet Foodlanda od osam milijuna eura.
- Daljnji razvoj kompanije i proizvoda u asortimanu zahtijeva značajna ulaganja i iz tog smo razloga već dulje vrijeme o oblicima dokapitalizacije pregovarali s nizom potencijalnih partnera. Atlantic Grupa se pokazala kao vrlo ozbiljan sugovornik koji razumije prirodu našeg posla, način na koji radimo, vrijednost brendova, serioznost i predanost pristupa našim proizvodima od ploda pa preko pažljive proizvodnje u najboljoj tradiciji naših baka i sve do pakiranja i police, koji razumije potrebu da se u njih ulaže i ima razvojnu viziju. U razgovorima smo dobili povjerenje da je riječ o strateškom ulagaču koji će znati dobro upravljati brendovima Foodlanda, razvijati portfelj i unaprijediti tržišne pozicije. Na to ukazuje stručnost demonstrirana tijekom dubinskog snimanja i pregovora o kupnji, kao i ukupno iskustvo i rezultati dosad preuzetih brendova u sustavu Atlantica - objasnio je dosadašnji većinski vlasnik Foodlanda Vaso Lekić.
- Proizvodi Foodlanda pravi su dragulj prehrambene industrije i najbolji ambasador kvalitete i mogućnosti koje ima autentična regionalna proizvodnja hrane u svijetu. Bakina tajna nudi džemove, slatko i sokove od jedinstvenog lokalnog voća – bilo divljih kupina, jagoda, drenka ili koprive, stopostotne sljedivosti i pripremljene na domaći način. Krunski dijamant svakako je domaći ajvar koji su kao delikatesu prepoznali svjetski prehrambeni trgovački lanci poput švedskog Coop-a, australskog Woolworths-a ili američkog Ross-a, te premium trgovci kao što su francuski Lafayette i Le Bon Marche, švicarski Globus, švedski Hemkop, britanski Selfridges, ruska Azbuka Vkusa, američki Fairway ili japanski Fressay. Ovaj brend ima značajan razvojni potencijal u regiji i izvan nje, gdje već ostvaruje odlične rezultate. Time ova akvizicija pogađa oba cilja definirana u Atlanticovoj strategiji razvoja – širenje postojećeg brendiranog portfelja i internacionalizaciju - kazao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Tvrtka Foodland utemeljena je 1998. godine, a osnovna joj je djelatnost proizvodnja prirodne zdrave hrane od biranih sastojaka u skladu s potrebama i standardima suvremenog života. Proizvodni kapaciteti Foodlanda smješteni su 250 km južno od Beograda, u podnožju planine Kopaonik. Asortiman obuhvaća delikatesne slane namaze i umake (ajvar, pinđur, ketchup, umaci za tjesteninu) i slatke namaze (džemovi, pekmezi, slatko) te prirodne sirupe i sokove od svježeg voća i povrća.